diumenge, 19 de març del 2017

Me'l recomanes?

Avui compartim amb tots vosaltres les opinions de tres alumnes sobre el llibre "Mitos del mundo clásico" de Rosa Navarro Durán.


Ana González diu:



En l'asignatura del llati hem llegit Mitos del mundo clásico. Aquest llibre m'ha agradat perquè és fàcil d'entendre ja que esta bé explicat i rapid perquè els mites son molt curts i estan resumits.Jo el recomanaria a la gent que li agradi la mitologia grega o que vulgui aprendre sobre ella.



Eva Palau opina:



A mí personalmente el libro de 'Mitos del mundo clásico' que hemos tenido que leernos en latin me ha gustado bastante, ya que los mitos eran divertidos por lo tanto se han hecho fáciles de leer y me lo he pasado bien mientras me lo leía.



En canvi, a Eva Pérez no li ha agradat:



A mi personalmente no me ha gustado mucho , las historias deberían ir relacionándose y no ser tan independientes unas de otras(aunque hayan algunas que si lo hacen), igual es porque no estoy acostumbrada a este tipo de libros, pero muchas veces me perdía y a mi no me ha gustado. 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada